elio miniPOS kasa A60 VRP2
elio miniPOS kasa A60 VRP2
elio miniPOS kasa A60 VRP2

elio miniPOS kasa A60 VRP2

Vynikajúce riešenie pre virtuálnu registračnú pokladnicu 2 (VRP2) bez fiškálneho modulu. Elio VRP2 driver je predinštalovaný , možnosť dokúpiť výhodne ORANGE SIM kartu na 12 mesiacov !

Varianta
  • bez Orange SIM karty
  • Orange SIM karta + 12 € doplatok
  • Orange SIM karta + Platobný terminál SumUp
  • Platobný terminál Sumup
259,00 €
S DPH


Opýtať sa otázku (0)
 

elio miniPOS kasa A60 VRP2

Certifikovaná mobilná pokladnička elio miniPOS kasa A60 s atraktívnym vzhľadom, výkonnými funkciami a 5,5'' dotykovou obrazovkou. Obsahuje operačný systém Android 8.1 tlačiareň na 58 mm termo-papier a mobilné funkcie a to všetko v jednom zariadení spolu vrátane dobíjacej stanice.Disponuje pamäťou RAM 2GB a vnútornou pamäťou 16GB. S mobilným dátovým pripojením 4G , Wifi, bluetooth. Vynikajúce riešenie pre pokladnicu VRP2 v cene s licenciou ELIO DRIVER VRP2 pre použitie na tlač s aplikácie VRP2.

Vynikajúce riešenie pre virtuálnu registračnú pokladnicu 2 (VRP2) bez fiškálneho modulu. Elio VRP2 driver je predinštalovaný , možnosť dokúpiť výhodne ORANGE SIM kartu na 12 mesiacov !

K pokladni (ORP Ekasa) je možné pripojiť BT snímač čiarových kódov a tak isto pokladnica funguje s BT platobným terminálom SUMUP.

Tato kasa je vhodná pre začínajúcich podnikateľov kde potrebujú mať lacnú spoľahlivú overenú ekasu  

elio miniPOS A60 VRP2

Záruka 12 mesiacov
Počet položiek / PLU neobmedzený
Počet tovarových skupín / DPT neobmedzené
Tréningový režim Áno
Rozmery Š x V x H 21*8.75*5.5 CM
Hmotnosť 500 G
Rýchlosť tlače 70 mm/s
Papierová páska Termo papier 57mm x 40mm
Adaptér 12V 1A
Akumulátor 7.4V / 5200mAh
Komunikačné rozhranie 4G , Wifi, Bluetooth , LTE, NFC
CPU MT8765 quad core A53@1.5GHz
RAM 2GB
HDD 16GB
OS Android 8.1
Obrazovka Dotyková , kapacitná , multi touch 5,5" (1280 x 720)
Podpora QR kódov Áno
elio miniPOS A60 VRP2
99 položky
Žiadne recenzie
    Počet spárovaných zariadení s jednou VRP nemôže byť viac ako 3. Čo mám robiť?

    Prostredníctvom aplikácie VRP 2 odporúčame v nastaveniach odpárovať zariadenia postupom: Kliknutím v ľavom hlavnom menu na tlačidlo Nastavenia a následne na tlačidlo Spárované zariadenia, kde sa zobrazí obrazovka, ktorá slúži pre zobrazenie zoznamu spárovaných mobilných zariadení s VRP. Počet spárovaných zariadení s jednou VRP nemôže byť viac ako 3. Pri každom zázname v tabuľke zoznamu spárovaných mobilných zariadení sa nachádza ID zariadenia, názov zariadenia, dátum spárovania, dátum posledného prihlásenia a možnosť Odpárovať. Pomocou tlačidla Odpárovať zrušíte prepojenie mobilného zariadenia s VRP umožňujúce prihlasovanie cez PIN (resp. odtlačok prsta). Postup je detailne popísaný v Používateľskej príručke – VRP 2 zverejnenej na portáli finančnej správy na strane 130.


    Ako si nainštalovať aplikáciu VRP 2 ?

Online registračná pokladnica (ORP) je moderným riešením, ktoré prináša revolúciu do sveta podnikania a obchodu. Táto pokročilá technológia umožňuje podnikateľom jednoduchšie a efektívnejšie spravovať svoje finančné transakcie. Na rozdiel od tradičných registračných pokladníc, ktoré si často vyžadovali komplikovanú údržbu a manuálne zadávanie údajov, ORP ponúka digitálne a automatizované riešenie.

Jedným z hlavných benefitov, ktoré online registračná pokladnica prináša, je jej schopnosť rýchlo a spoľahlivo zaznamenávať všetky predaje a nákupy. To znamená, že podnikatelia môžu mať okamžitý prehľad o svojich denných tržbách, príjmoch a výdavkoch. Navyše, všetky tieto údaje sú bezpečne uložené v digitálnom formáte, čo znižuje riziko straty alebo poškodenia dôležitých finančných záznamov.

Ďalšou významnou výhodou ORP je jej integrácia s Ekasa systémom, ktorý poskytuje jednoduchý a rýchly prístup k finančným informáciám a štatistikám. Ekasa je štátom podporovaný systém, ktorý zaručuje, že všetky transakcie sú spravodlivo a transparentne zaznamenané a kontrolované. Vďaka tomu majú podnikatelia istotu, že ich údaje sú v súlade s legislatívnymi požiadavkami a normami.

Dostupná Ekasa prináša aj množstvo ďalších výhod pre podnikateľov. Napríklad, umožňuje jednoduchšie podávanie daňových priznaní, keďže všetky potrebné údaje sú už digitálne spracované a pripravené na odoslanie. Taktiež umožňuje lepšie sledovanie zásob, čo môže pomôcť pri plánovaní nákupov a riadení skladových zásob. V konečnom dôsledku to vedie k efektívnejšiemu riadeniu podnikania a môže pomôcť zvýšiť ziskovosť.

Okrem toho, dostupnosť Ekasa systému v online režime znamená, že podnikatelia môžu pristupovať k svojim finančným údajom odkiaľkoľvek a kedykoľvek. To je obzvlášť výhodné pre tých, ktorí vedú viacero prevádzok alebo pracujú na diaľku. Online prístup umožňuje rýchle rozhodovanie a promptné riešenie problémov, čo je kľúčové pre úspešné a dynamické podnikanie.

V neposlednom rade, online registračná pokladnica je aj ekologickým riešením, keďže znižuje potrebu tlače papierových dokladov a dokumentov. Digitálne uložené údaje sú nielen praktické, ale aj šetrné k životnému prostrediu.

Celkovo, online registračná pokladnica (ORP) a dostupná Ekasa predstavujú významný krok vpred pre moderné podnikanie. Poskytujú nielen pohodlie a efektívnosť, ale aj zabezpečenie a transparentnosť, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné a zodpovedné riadenie finančných záležitostí. Tieto technológie nám tak umožňujú sústrediť sa na to najdôležitejšie – na rast a rozvoj nášho podnikania.

Mohlo by vás zaujať aj

Otázky (0)

Momentálne žiadne otázky zákazníkov.


Vaša otázka bola úspešne odoslaná nášmu tímu. Ďakujem za otázku!
Opýtať sa otázku
skryť formulár